Home > IT, Trucuri > Lansarea VBScript-urilor direct din Notepad++

Lansarea VBScript-urilor direct din Notepad++

Am arătat deja într-un articol precedent cum se instalează aplicația Notepad++. Folosesc acest editor de texte în special pentru scrierea de script-uri. Pentru a putea lansa scriptul ce se editează (direct din Notepad++), se va configura din meniul Run… – Run:

02

Se va scrie calea către interpretorul de script-uri VBS urmat de “$(FULL_CURRENT_PATH)” ceea ce înseamnă calea întreagă către fișierul deschis. Spre exemplificare, pentru Windows 7 – 64bit se va scrie comanda întreagă: C:\Windows\SysWOW64\wscript.exe “$(FULL_CURRENT_PATH)”:
03

Se selectează Save…, se alege un nume – de exemplu: Launch VBScript, schortcut-ul pentru comandă – de exemplu: F9:
04

Comanda este disponibilă în meniul Run cu numele și shortcut-ul ales (Launch VBSript, F9):
05

 

Scriptul lansat din Notepad++:
06

Categories: IT, Trucuri Tags: , , , ,
  1. cosmin
    2011/10/09 at 10:41 am

    buna ziua,
    sunt student la o facultate cu profil economic si pentru lucrarea de licenta as fi vrut sa realizez si o aplicatie pe calculator pe langa prezentare, as fi vrut sa fac un site web care sa ofere suportul pentru calcularea unor indicatori economici pentru situatiile financiare care trebuie realizate, stiu destul de putin html insa nu stiu daca se poate realiza in acest limbaj,.. am realizat site-uri simple in html,… as fi vrut sa fie un site de servicii financiare care sa calculeze rate de rentabilitate, indicatori de echilibru financiar, etc,.. sa am posibilitatea sa introduc eu valorile si el sa realizeze doar impartirile/inmultirile/adunari/scaderi, etc,.. sa realizeze doar operatii aritmetice pana la urma,.. ce puteti sa imi spuneti, se poate realiza in html? sau trebuie altceva?

  2. 2011/10/10 at 6:39 am

    Doar in html nu. Calculele trebuie facute prin scripturi (java, vb sau altele).
    Citeste articolul Adunarea a doua numere in javascript

  3. cosmin
    2011/10/10 at 10:45 am

    ok, mersi mult, deci daca fac partea de calcule cu javascript ar merge.. mersi inca o data

  4. 2011/10/10 at 10:51 am

    Cu placere.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

