Home > IT, Trucuri > Afisarea Recycle Bin pe Desktop in Windows 7

Afisarea Recycle Bin pe Desktop in Windows 7

După o ștergere accidentală a iconiței Recycle Bin de pe Desktop, aceasta poate fi reafișată urmând pașii următori:
1. Click dreapta pe Desktop:

01

2. Se accesează Change Desktop Icons:
02

3. Se bifează opțiunea Recycle Bin:
03

4. Se confirmă cu OK și se închid ferestrele.

Categories: IT, Trucuri Tags: , , ,
  1. cosmin
    2011/08/05 at 6:58 pm

    buna ziua,
    am un laptop asus si nu mai pot sa reinstalez vista pe el,.. cand ajunge la completing installation se opreste, punctele din dreapta se misca insa bara de instalare ramane la fel,.. si l-am lasat si 2 ore si tot la fel,..
    la partitii imi apare 3 partitii si le-am dat format la toate si am incercat sa reinstalez dar degeaba,..
    ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?
    multumesc anticipat.

  2. 2011/08/06 at 4:50 am

    Ai mai instalat de pe acelasi DVD pe acelasi laptop si a mers?

  3. cosmin
    2011/08/06 at 9:01 am

    nu, DVD-ul nu e al meu, o sa incerc sa gasesc altul, poate nu e bun DVD-ul insa l-au folosit si altii si a mers pe calculatoarele lor,

  4. cosmin
    2011/08/06 at 6:59 pm

    am gasit pe un forum despre problema asta si spuneau cei de acolo ca trebuie dezactivat Execute Disable Bit în BIOS, as incerca da imi este frica sa nu stric ceva..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

