Home > IT, Utilizare > Transformarea unei imagini dintr-un format grafic in altul prin XNView

Transformarea unei imagini dintr-un format grafic in altul prin XNView

Am arătat cum se poate transforma o imagine dintr-un format grafic in altul prin Paint.NET, prin GIMP, prin Inkscape, prin Microsoft Paint și prin Microsoft Office Picture Manager, iar în articolul de astăzi voi descrie cum se poate realiza același lucru prin XNView – un viewer gratuit. Vom deschide imaginea pe care dorim să o prelucrăm, apoi o vom redimensiona accesând meniul Image – Resize (combinație de taste: Shift+S):

01

Vom alege noile dimensiuni ale imaginii – eu am ales 200 pentru lungine și 113 pentru înălțime:

02

Apoi, din meniul File alegem comanda Save As… pentru a salva modificările în alt fișier:

03

Alegem formatul pentru imaginea exportată – eu am ales PNG:

04

Se pot selecta parametrii de salvare pentru formatul de imagine ales:

05

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

