Home > IT, Trucuri > Activarea/dezactivarea TaskManager in Windows 7

Activarea/dezactivarea TaskManager in Windows 7

Prezint în articolul de astăzi cum se poate activarea sau dezactiva TaskManager din Group Policy Editor. În primul rând vom utiliza combinația de taste Win+R pentru a deschide aplicația Run. Apoi vom scrie în caseta Open texttul gpedit.msc urmat de Enter sau click pe butonul OK:

01

Vom naviga în editorul ce se va deschide la User Configuration – Administrative Templates – System – Ctrl+Alt+Del Options. Aici vom face dublu click pe Remove Task Manager sau vom deschide meniul contextual al acestuia prin click dreapta, apoi vom accesa comanda Edit:

02

Dacă dorim să dezactivăm TaskManager, vom selecta radiobutonul Enabled, iar dacă dorim să-l activăm, vom selecta Not Configured:

03

Dacă selectăm opțiunea Enabled, la click dreapta pe Taskbar vom vedea că TaskManager-ul este dezactivat, sau la utilizarea combinațiilor de taste Ctrl+Alt+Del comanda Start Task Manager nu nu mai este disponibilă:

04

  1. Iulian
    2012/08/17 at 8:50 am

    Mersi, chiar a mers ca aveam task managerul dezactivat!

  2. george
    2013/02/19 at 1:16 pm

    windows canot find gpedit.msc ” asta imi zice cand tastez in “run” … ce e de facut? tot wind 7 am si eu … dar probabil e alta versiune

    • 2013/02/19 at 1:19 pm

      Caută în locaţia:
      “C:\Windows\System32\gpedit.msc”

  3. 2014/01/15 at 4:53 pm

    A mers ! Mersi frumos !

  4. Cosmin
    2014/05/02 at 6:00 am

    e ucand dau pe gpedit.msc imi zice MMC coult not create the snap-in

  5. Cosmin
    2014/05/02 at 6:01 am

    ce sa fac?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

