Home > IT, Linux > Comunicarea prin mesageria instant din linux

Comunicarea prin mesageria instant din linux

Dacă Yahoo pune la dispoziție gratuit aplicația Yahoo Messenger sub Windows, sub Linux există alternative precum Empathy, Pidgin, Kopete, și altele care oferă posibilitatea comunicării prin protocoalele Yahoo, dar și altele. În articolul de față voi arăta cum se configurează și cum se utilizează messenger-ul implicit al sistemului de operare Ubuntu 10.04 și anume Empathy IM Client. Acesta se accesează din meniul Applications – Internet:

01

La prima lansare a messenger-ului se va alege configurarea unui cont prin selectarea opțiunii Yes, I’ll enter my account details now:

02

Apoi se alege tipul de cont deținut. Eu am ales Yahoo, dar se poate configura și pe alt tip de cont:

03

Se va preciza ID-ul și parola:

04

Apoi se vor putea introduce detaliile personale. Eu am evitat introducerea lor:

05

Din acest moment, se poate accesa lista pentru trimiterea de mesaje. Totodată se poate seta status-ul:

06

  1. 2010/07/13 at 7:44 am

    Mai exista Pidgin, Kopete si binenteles Finch si CenterIM (CenterICQ) . Finch si CenterIM (CenterICQ) sut foarte bune …

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

