Home > IT, Programe > Aplicatie de calculare a costului de productie pentru produse de tamplarie lemn

Aplicatie de calculare a costului de productie pentru produse de tamplarie lemn

CalculPret este o aplicaţie de calcul a preţului unui produs din lemn (uşi, ferestre, scări, mobilier, mese, băncuţe, scaune, foişoare, pergole, căsuţe, garduri, ş.a.) obţinut din buştean brut. Calculul acestuia se face utilizând diferiţi coeficienţi determinaţi, diverse utilaje şi materiale:

01

Pentru realizarea unei calculaţii trebuie cunoscute următoarele:

– preţul unitar (lei/mc) pentru materia primă (lemn buştean);
– randamentele procesului de debitare şi uscare;
– preţul pentru debitarea unui metru cub de buştean cu gaterul;
– preţul energiei electrice (lei/kWh);
– valoarea manoperei (lei/oră);
– preţul pentru procedura de uscare (lei/mc/zi);
– perioada de uscare a cherestelei (zile);

Calculaţia se realizează pentru o anumită cantitate de cherestea uscată necesară. Apoi se apreciază timpul necesar manoperei pentru toţi muncitorii (ore). Apoi se selectează utilajele necesare prelucrării:

02

Adăugarea unui utilaj se face prin efectuarea unui click dublu pe utilajul din lista de utilaje disponibile. Apoi se va confirma adăugarea utilajului în procesul tehnologic:

03

După adăugarea utilajelor (maşina de calibrat, maşina de aplicat adeziv, freza + presa) se vor introduce timpii de lucru pentru acestea (în ore):

04

Se vor adăuga apoi materialele necesare produsului finit (dublu click pe fiecare material dorit din lista de materiale disponibile):

05

După adăugarea materialelor se vor trece cantităţile necesare pentru acestea (broasca multipunct 16/92/25 – 1 buc, balama – 2 buc):

06

Calculaţia poate fi vizualizată accesând tab-ul Raport:

07

La cerere, aplicaţia poate fi trimisă celor interesaţi prin mail.

  1. Octavian UDUDEC
    2010/10/12 at 5:51 am

    Buna Stefan,

    Te felicit pentru acest blog.
    Ma intereseaza acest software pentru al testa. Daca e ok si ne foloseste o sa dorim sa-l achizitionam.
    Mi-l poti pune la dispozitie?

    Cu stima,
    Octavian UDUDEC

  2. 2011/03/25 at 12:13 am

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  3. macsim cristian adelain
    2012/11/23 at 7:30 am

    buna ziua…interesant soft…vreau sa il incerc si eventual sa il cumpar…il puteti trimite pe mail macsim.cristian.adelain@gmail.com?

  4. nicoleta
    2013/01/28 at 2:41 pm

    Ma intereseaza acest software pentru al testa. Daca e ok si ne foloseste o sa dorim sa-l achizitionam.
    Mi-l poti pune la dispozitie?
    Cu stima,
    Nicoleta Galis

  5. Florin Gradinariu
    2013/02/10 at 9:43 am

    Buna,

    Sunt interesat si eu de acest soft care pare a fi foarte util in productia de mobila. Cum as putea sa-l achizitionez?

    Astept un raspuns,

    ing. Florin Gradinariu
    gradinariu@gmail.com

  6. Mircea Musetescu
    2013/10/14 at 9:24 am

    Salut,
    Fain si interesant! Cat costa? E pe incercate? Cum pot intra in posesie pentru try si apoi cumparare?
    Multumesc anticipat pentru raspusuri,
    Mircea
    musetescu.mircea@gmail.com

    • 2013/11/08 at 10:32 am

      Va voi transmite in urmatoarele zile o versiune demonstrativa.

  7. Murgoci Georgian
    2014/04/30 at 4:40 am

    Salut as vrea sa sa stiu daca pot folosi acest soft pentru planificarea productiei intr-o sectie care produce coturi din teava de otel (cu urmatoarele utilaje fierastrau debitare, prese calibrare ,masini sanfrenat) daca ma poti ajuta astept raspuns pe murgoci.georgian@yahoo.com

  8. florin
    2014/05/02 at 11:02 am

    imi poti trimite si mie aplicatia te rog?lucrez in domeniu forestier si ma intereseaza.multumesc.

  9. 2014/07/02 at 12:34 pm

    Mai este disponibila aplicatia Calculpret?
    Sunt nou in domeniu!
    Va multumesc.
    E-mail: sorinbologa@gmail.com

  10. daniel
    2014/07/02 at 10:13 pm

    as dori si eu aceasta aplicatie daca functioneaza. autotransalpina@yahoo.com

  11. Szende
    2014/07/14 at 5:50 am

    As dori si eu aceasta aplicatie. regvar@yahoo.com

  12. Marin Mihaila
    2015/02/04 at 8:55 am

    Buna ….asi vrea si eu aplicatia sa o incerc.mi-o poti trimite pe calitateitaliana@yahoo.com

  13. 2015/02/04 at 10:46 am

    Pentru cine este interesat, aplicația o puteți descărca de aici:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/61549028/setup%20CalculPret.exe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

