Home > IT, Utilizare > Crearea si utilizarea unei semnaturi la trimiterea de mail-uri

Crearea si utilizarea unei semnaturi la trimiterea de mail-uri

Există posibilitatea ca atunci când trimitem mesaje prin poşta electronică, programul pe care îl folosim drept client de mail să ataşeze automat o semnătură identificată printr-un fişier imagine, html sau text. Pentru a crea o imagine-semnătură am utilizat programul freeware Inkscape:
01

Am creat un dreptunghi:
02

Am intrat în meniul File şi am lansat Document Properties:
03

Aici am utilizat comanda Fit page to selection:04

Pagina va avea dimensiunile dreptunghiului creat:05

Am aplicat apoi un gradient liniar:06

Am scris un text: Vizitaţi blogul meu: https://stedanarh.wordpress.com/:07

Apoi am salvat fişierul astfel creat prin comanda Export Bitmap… din meniul File:08

Am selectat opţiunea de export a întregii pagini:09

Am selectat numele şi locaţia fisierului salvat:
10

Am aplicat comanda Export:
11

Apoi, în clientul de mesagerie Thunderbird, am intrat la Tools la comanda Account Settings…:
12

Am selectat Attach the signature from a file instead şi selectez fişierul prin comanda Choose:
13

Aleg fişierul-semnătură creat anterior:
14

Confirm modificările cu click pe OK:
15

Iar atunci când voi trimite un mesaj nou, va fi inserată automat semnătura în partea inferioară a mesajului după cum se poate vedea:
16

Categories: IT, Utilizare
  1. 2010/10/30 at 12:44 am

    Great post! You might want to follow up to this topic?!

    -Sincerely
    Katrina
    car insurance 4×4

  2. 2011/02/12 at 9:23 am

    Organizari Nunti , arnjamente florale, invitati nunta, decorare salon nunta

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

