Posted in IT, Linux

Stergerea unui CD/DVD reinscriptibil in Linux

Există CD/DVD-uri reinscriptibile ce pot fi reinscripţionate de mai multe ori. Posibilitatea ştergerii unui astfel de disc există sub Linux. Acestă operaţie poate fi efectuată prin programul Brasero Disk Burner lansat din meniul Applications – Sound & Video:

01

Se accesează comanda Black… din meniul Tools:

02

Se selectează discul (Super OS: 1.1 GB în cazul meu) şi opţiunea de ştergere rapidă – Fast blanking. Se începe ştergerea efectivă după apăsarea pe butonul Blank:

03

Operaţiunea durează câteva zeci de secunde:

04

După terminarea procesului va apare mesajul The disk was successfully blanked dacă operaţiunea s-a încheiat cu succes. Se va închide fereastra cu butonul Close şi apoi programul Brasero:

05

5 thoughts on “Stergerea unui CD/DVD reinscriptibil in Linux

  1. Spune-mi si mie folosesti , o tema pro , sau ai cumparat domeniu si tot setu WP , te saluta Cristian , de la Discutii100ro.

      1. E super tema , mia placut , dar ai freeWP ..? , ma tot bate gindu sa trec pe domeniu la WP , pentru ca pe free , esti foarte limitat , ce zici merita..? O parere asa , multumesc.

      2. Super tema , eu vreau sa trec pe prodomeniu , si imi placea tema de aceea te-am intrebat .Multumesc frumos.Te invit sa vezi pe ce tema am eu siteblog , Discutii100ro si vezi , e nostima , dar are timpu de incarcare mare .

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.